Ważne informacje organizacyjne Bieg Bez Medalu

Zamknięcie list startowych

Dziś o godzinie 20:00 zamykamy elektroniczne zapisy na bieg. Ze względów technicznych musimy przygotować listy startowe do biura zawodów na piątek i sobotę.
Mamy limit wydawania numerów startowych, których przygotowaliśmy 300. Pobiegną natomiast wszyscy, którzy będą chcieli to uczynić i zgłoszą się do biura zawodów w dniu biegu.

Biuro zawodów czynne w piątek oraz sobotę

Aby usprawnić pracę biura zawodów w dniu biegu, otworzymy dla wszystkich chętnych biuro zawodów już w piątek, które będzie czynne w godzinach od 15:00 do 18:00 w tym czasie będziemy na Was czekali w  FITNESS WORLD ul. Grabiszyńska 269. 

Telefon biura zawodów: 784.007.080

W piątek w biurze zawodów będą również przyjmowane zapisy na bieg.

W dniu biegu, tj. w sobotę od godziny 9.00 rano będzie czynne biuro zawodów i tam wszyscy zapisani i opłaceni będą mogli odebrać swoje numery startowe. Wszystkie osoby które są na liście, a nie opłaciły swojego startu, będą to mogły uczynić również w dniu zawodów do godziny 10.30. Jeżeli ktoś jest zapisany, a nie opłaci startu do godziny 10.30, numery te będą przekazywane osobom zainteresowanym startem w dniu zawodów.

Istnieje możliwość zapisania się i opłacenia zawodów w dniu biegu między godziną 9.00, a 10.45 w biurze zawodów.

Jeżeli ktoś dokona zapisu w dniu dzisiejszym, a wpłaty będzie dokonywał za pomocą przelewu bezpośrednio na konto fundacji (nie przez system elektroniczny udostępniony podczas elektronicznej rejestracji) proszony jest o zabranie potwierdzenia przelewu.

Podczas zawodów planujemy przeprowadzenie biegów dla dzieci na bardzo krótkich dystansach. Szczegóły będą podane w dniu zawodów w zależności ile uda nam się uzbierać chętnych.

Można również jak najbardziej pobiec z wózkiem. Pomieścimy się wszyscy :)

Możliwość zakupu koszulki

Każdy z uczestników (i nie tylko) będzie miał możliwość zakupu pamiątkowej koszulki „Na Ratunek Dzieciom”

Projekty koszulek zostały stworzone przez małych podopiecznych Przylądka Nadziei.

koszulki na ratunek

Koszt to jedyne 30 zł! a cały dochód ze sprzedaży zasili konto fundacji!

Nie zapomnijcie zabrać ze sobą gotówki! :)

Poniżej mapka sytuacyjna, gdzie znajduje się park, linia startu oraz biuro zawodów.

Jest też zaznaczony parking, tylko uprzedzamy – proszę się liczyć, że parking jest bardzo mały i może szybko zabraknąć miejsca, dlatego sugerujemy zaparkowanie auta w pobliżu parku, gdzie jest to oczywiście dozwolone.

plan parku

Widzimy się!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *