Ważne informacje organizacyjne

Tweet

Jutro, tj. w piątek o godz. 10.00 zamykamy elektroniczne zapisy na bieg. Ze względów technicznych musimy przygotować listy startowe do biura zawodów na sobotę.
Mamy limit wydawania numerów startowych, których przygotowaliśmy 150. Pobiegną natomiast wszyscy, którzy będą chcieli to uczynić i zgłoszą się do biura zawodów w dniu biegu.

W dniu biegu, tj. w sobotę od godziny 9.00 rano będzie czynne biuro zawodów i tam wszyscy zapisani i opłaceni będą mogli odebrać swoje numery startowe. Wszystkie osoby które są na liście, a nie opłaciły swojego startu, będą to mogły uczynić również w dniu zawodów do godziny 10.30. Jeżeli ktoś jest zapisany, a nie opłaci startu do godziny 10.30, numery te będą przekazywane osobom zainteresowanym startem w dniu zawodów.

Istnieje możliwość zapisania się i opłacenia zawodów w dniu biegu między godziną 9.00, a 10.45 w biurze zawodów [tutaj tylko nie ma gwarancji otrzymania numeru startowego]

Jeżeli ktoś dokona zapisu w dniu dzisiejszym lub jutro do 10.00 a wpłaty będzie dokonywał za pomocą przelewu bezpośrednio na konto fundacji (nie przez system elektroniczny udostępniony podczas elektronicznej rejestracji) proszony jest o zabranie potwierdzenia przelewu.

Podczas zawodów planujemy przeprowadzenie biegów dla dzieci na bardzo krótkich dystansach. Szczegóły będą podane w dniu zawodów w zależności ile uda nam się uzbierać chętnych.

Można również jak najbardziej pobiec z wózkiem. Pomieścimy się wszyscy :)

Poniżej mapka sytuacyjna, gdzie znajduje się park, linia startu oraz biuro zawodów.

Jest też zaznaczony parking, tylko uprzedzamy – proszę się liczyć, że parking jest bardzo mały i może szybko zabraknąć miejsca, dlatego sugerujemy zaparkowanie auta w pobliżu parku, gdzie jest to oczywiście dozwolone.

plan parku

Widzimy się!

One Response to “Ważne informacje organizacyjne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *