Ważne informacje organizacyjne Bieg Bez Medalu
Zamknięcie list startowych
Dziś o godzinie 20:00 zamykamy elektroniczne zapisy na bieg. Ze względów technicznych musimy przygotować listy startowe do biura zawodów na piątek i sobotę.
Mamy limit wydawania numerów startowych, których przygotowaliśmy 300. Pobiegną natomiast wszyscy, którzy będą chcieli to uczynić i zgłoszą się do biura zawodów w dniu biegu.
Biuro zawodów czynne w piątek oraz sobotę
Aby usprawnić pracę biura zawodów w dniu biegu, otworzymy dla wszystkich chętnych biuro zawodów już w piątek, które będzie czynne w godzinach od 15:00 do 18:00 w tym czasie będziemy na Was czekali w FITNESS WORLD ul. Grabiszyńska 269.
Telefon biura zawodów: 784.007.080
W piątek w biurze zawodów będą również przyjmowane zapisy na bieg.
W dniu biegu, tj. w sobotę od godziny 9.00 rano będzie czynne biuro zawodów i tam wszyscy zapisani i opłaceni będą mogli odebrać swoje numery startowe. Wszystkie osoby które są na liście, a nie opłaciły swojego startu, będą to mogły uczynić również w dniu zawodów do godziny 10.30. Jeżeli ktoś jest zapisany, a nie opłaci startu do godziny 10.30, numery te będą przekazywane osobom zainteresowanym startem w dniu zawodów.
Istnieje możliwość zapisania się i opłacenia zawodów w dniu biegu między godziną 9.00, a 10.45 w biurze zawodów.
Jeżeli ktoś dokona zapisu w dniu dzisiejszym, a wpłaty będzie dokonywał za pomocą przelewu bezpośrednio na konto fundacji (nie przez system elektroniczny udostępniony podczas elektronicznej rejestracji) proszony jest o zabranie potwierdzenia przelewu.
Podczas zawodów planujemy przeprowadzenie biegów dla dzieci na bardzo krótkich dystansach. Szczegóły będą podane w dniu zawodów w zależności ile uda nam się uzbierać chętnych.
Można również jak najbardziej pobiec z wózkiem. Pomieścimy się wszyscy
Możliwość zakupu koszulki
Każdy z uczestników (i nie tylko) będzie miał możliwość zakupu pamiątkowej koszulki „Na Ratunek Dzieciom”
Projekty koszulek zostały stworzone przez małych podopiecznych Przylądka Nadziei.
Koszt to jedyne 30 zł! a cały dochód ze sprzedaży zasili konto fundacji!
Nie zapomnijcie zabrać ze sobą gotówki!
Poniżej mapka sytuacyjna, gdzie znajduje się park, linia startu oraz biuro zawodów.
Jest też zaznaczony parking, tylko uprzedzamy – proszę się liczyć, że parking jest bardzo mały i może szybko zabraknąć miejsca, dlatego sugerujemy zaparkowanie auta w pobliżu parku, gdzie jest to oczywiście dozwolone.
Widzimy się!